Hallo, ik ben Ine :)
Ik heet je welkom op deze website en hoop je snel te mogen verwelkomen
op een van onze spellenavonden! :D
Wil je graag weten waarom ik Spelin Pelt! heb opgestart?
Als nieuwkomer in Pelt zocht ik naar een manier om nieuwe mensen te leren kennen.
Om deze reden zocht ik naar activiteiten in Neerpelt en Overpelt, maar nergens kwam ik echt goed in contact met mensen - of vooral leeftijdsgenoten. Ik merkte op dat de focus vooral uitgaat naar de jeugd tot +/- 20 jaar en de oudste generatie.
Ook miste ik het spelen van bordspellen, een liefde die ik van thuis heb meegekregen.
Ik miste dit vooral vanwege het plezier dat ik er altijd uit haal:
samen spelen met anderen, alle zorgen even weg, de tintelende spanning van het - misschien - kunnen winnen door je eigen tactisch gekozen zetten.
Dus besloot ik datgene wat ik miste, te combineren:
welke mensen uit Pelt zouden zin hebben om (al dan niet met mij) een spel te spelen?
Even samenkomen, ontmoeten en plezier combineren!
Na een korte poll op facebook bleek er veel meer interesse te zijn dan dat ik eerst had gedacht!
Er waren zelfs mensen die mij aanmaanden om het zeker te laten doorgaan!
Dus.... wie niet waagt niet wint? # spannend! #
Maak jouw eigen website met JouwWeb